Malaysia Graffiti

Sunday, April 11, 2010

Petang itu Petang Sabtu.

Adakah korang cuba meneka apa isi kandungan post kali ini? Bukan kisah grafitti ataupun kisah malam tanpa bintang,lampu jadi bintang. Bukan juga kisah tercucuk bulu bangla tajam sekali lagi. Ini kisah dua adik-beradik Peroltz dan Raby. Mari mari, mempersembahkann..
Oh ya, sebelum korang berasa aneh, ni Raby yang tulis.HAHA. Bukan bukan, saya bukan nak mencari publisiti di sini atau dengan perkataan yang takde dalam kamusnye mencapub. Saya bosan tengok blog ini tidak diupdate selalu. Jadi saya updatekan. Baik kan?.Tape tak perlu jawab. Saya sudah tahu jawapannye. -_-"

Tripod adalah alat untuk membantu agar kamera anda boleh berdiri tegak dan tegar. Biasa diguna bila tidak yakin tangan kita masa kecil-kecil dulu dibedung atau tidak.Meh kitorang ajar cara-cara mempelbagaikan kegunaan tripod. Nak banyak lagi anda bolehla guna kreativiti anda sendiri.(da macam rancangan memasak pulak)


untuk berlatih skill shuffle

boleh jugak dibuat kerusi.tapi sakit bontot sikit.

mencari signal telebisyen

meneropong amoi amoi cun
curi line telefon

ranapkan kereta orang yang dibenci

pembesar suara untuk bercakap dengan foreigner yang tidak faham bahasa melayu

ah, ini comouflage ke? anda fikir sendiri

ha. untuk potong rumput panjang. (aku tahu lah ni bukan rumput)


pukul lelaki-lelaki jalang (sesuai bagi makwe makwe)

kawan baik susah dan senang tawa dan duka pahit dan manis masin dan masam madu dan racun.ok dah

menguji level haruman sampah
hancurkan kereta penyangak. (jangan ingat perempuan ni ganas)

buat panggilan percuma ke singapura

dan juga penyibuk di kala berseronok dengan singa.

Akhir kata, jika korang rasa kami tidak munasabah menggunakan tripod sebegini rupa, mungkin anda patut cakap 'lame' pada diri sendiri. Saya berani tulis sebegini kerana ini bukan blog saya. HAHA. ok bye.
--> rabymalek.blogspot.com

13 comments:

  1. KAH3! gila la korang ni.
    takleh bawak pergi zoo. mati binatang.

    ReplyDelete
  2. hahaha..giler senga,xleh blah siut,hahaha..idea korg mmg best,caya lah..

    ReplyDelete
  3. bhahhaha.
    due beradek yg leh dibiarkan bersame tanpa akak.
    ape la lagi korang wat kat shah alam tu.

    ReplyDelete
  4. haha.macam byk sgt plak ek bleh buat epa.
    ini pun tujuan sebenanye amek gamba utk esaimen.
    dah tripod jadi mangsa

    ReplyDelete
  5. pelik doh korg,hahaha..adei..nsb baik x terucuk bulu bangla lg,hahaha..

    ReplyDelete
  6. jgn kate org giler la giler.

    halamak, belog dah baru.

    ReplyDelete
  7. baka pelawak drp ayah dan ibu

    ReplyDelete
  8. baka tu macam pokok kan? baka pokok pisang. kan kan?

    ReplyDelete
  9. baka pisang kalau gune bioteknologi bleh bbuah 2 kali.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...